Planning & (Evenementen) Organisatie
Heb je regelmatig (grote) opdrachten of trainingen voor klanten die een flink beroep doen op je plannings- en organisatievermogen? En kost dit jou enorm veel tijd? Ik neem het van je over en zorg ervoor dat alles (in overleg met jou en de klant) keurig en snel wordt gepland.
Of organiseer je regelmatig evenementen waar heel veel bij komt kijken? Ik heb veel ervaring met het organiseren van kleine en grote evenementen, dus ik weet precies wat daarbij komt kijken en wat ervoor nodig is om jouw evenement tot een succes te maken.
Email beheer
Stroomt jouw mailbox dagelijks vol met allerlei mails van klanten/relaties die iets van jou willen? En heb je eigenlijk te weinig tijd om deze mails netjes en tijdig te beantwoorden? Vanuit een gedeelde mailbox of door in te loggen in jouw mailbox kan ik deze mails voor je beantwoorden en/of afhandelen en je zo een heleboel tijd besparen.
Communicatie
Wil je je klanten met enige regelmaat graag een mooie nieuwsbrief sturen? Via programma’s als bijvoorbeeld Mailchimp zet ik de door jou aangeleverde tekst in een prachtige lay-out en maak ik een up-to-date adressenbestand voor je aan. Zo kun je je klanten informeren over interessante ontwikkelingen en ‘in the picture’ blijven bij jouw klanten.
Heb je een prachtige website waarop je regelmatig interessante artikelen wilt plaatsen? Ook dit soort tijdrovende klussen neem ik je graag uit handen.
Facturatie & Administratie
Kom je tijd te kort om je facturen (op tijd) naar je klanten te sturen? Vind je het elke maand weer een heel gedoe om je kilometerregistratie in orde te maken? Of heb je gewoon een hekel aan dit soort administratieve klussen? Ik neem het van je over, zodat jij tijd overhoudt voor de leuke dingen van jouw vak.
Agendabeheer
Regelmatig heen en weer mailen of bellen met klanten over het maken of het voor de zoveelste keer verzetten van een afspraak? Zodra ik toegang heb tot jouw agenda, neem ik deze tijdrovende klus van je over!
Klantcontact
Wil je graag een vast aanspreekpunt voor je klanten en relaties op momenten dat jij minder goed of niet bereikbaar bent? Klanten kunnen met mij contact opnemen via mail of telefoon, zodat ze in elk geval altijd meteen een persoonlijke reactie krijgen.